Odense

I Odense Karate Skole træner vi traditionel karate. Dvs. selvforsvar spiller en central rolle i alle aspekter af vores træning. Vi træner stilarten goju-ryu, der betyder den hårde og bløde skole. Navnet signalerer, at der indgår både slag, spark, greb, låse og kast. Den traditionelle karatetræning er sammensat af basistræning, hvor de forskellige teknikker trænes, kata, hvor serier af teknikker trænes, kamp, hvor hårdheden er tilpasset elevernes niveau og styrketræning med forskellige redskaber fra Okinawa.

Odense Karate Skole rummer og har elever i alle aldersklasser. Især de unge og børnene er aktive i konkurrencesammenhæng og har gennem de seneste år haft stor succes.

Vi lægger vægt på en god atmosfære og seriøs træning, der flytter den enkelte udøver mentalt og fysisk.

Vi ses i dojoen.